Day 62 Cruise

14 Mar

Hej och hå!

Vilken dag! Har varit full rulle hela dan. Klockan är 22:33 och jag sitter på bussen på väg hem. Sammanfattningsvis så har jag jobbat, gått på möte,träffat vän, shoppat, lunchat, klippt och färgat håret och färgat ögonbrynen!

Haft en jäkla energi! Som grädde på moset fick jag ett voluspaljus i present. Älskar voluspa. Doftar lagom mycket, vackra förpackningar och håller länge!

Har även fått massa komplimanger från vänner och kollegor idag om hur mycket det syns att jag gått ner i vikt och skkaaaa du verkligen gå ner mer nu? JA TÄNK ATT DET SKA JAG!

Åh! Kom på en annan sak. Imorgon ska jag hämta mitt proteinpulver (charlotte perelli caffe latte) som jag beställde från bodystore häromdagen. Är så nyfiken på hur det smakar!

Återkommer imorgon med recension :)

Kram!

Lämna en kommentar