April närmar sig!

30 Mar

Det är dags för mig och vågen att börja samarbeta mot vårat gemensamma mål. Jag har helt enkelt fastnat och nu sitter jag här och funderar på

vad jag ska göra för förändringar för att komma loss. Känns som min kropp vant sig vid hur jag äter och det måste till nån förändring för att det ska ta ett skutt.  Här är min plan inför helgen.

  1. Dricka så jävla mycket så jag inte kan dricka mer. Dvs 3L/dag
  2. Minska mejeriprodukterna öka proteinet
  3. Öka promenaderna
  4. Ha jävligt kul medans jag gör det.

Om detta inte fungerar så kör jag en festmåltidsdag för att chocka kroppen. Dags att starta experimentet. Det här ska bli intressant!

Och va inte oroliga det finns inte en chans i världen att jag inte genomför det här tills jag nått dit jag vill. Jag vet vart jag vill och jag tänker komma dit oavsett vad.

KRAM!

Lämna en kommentar